Przejdź do treści
UWAGA: Informujemy, że od piątku 15 października od godziny 22:00 do soboty do godziny 02:00 logowanie do portalu może być niedostępne ze względu na prace serwisowe w ramach Krajowego Węzła Tożsamości. Przepraszamy za utrudnienia.

Pomoc

Dokonane wpłaty

W zakładce użytkownik może prześledzić opłaty dokonane z poziomu portalu oraz sprawdzić status danej płatności. Można przeglądać wszystkie kategorie lub z dostępnej listy wybrać jedną z nich.

Dokonane opłaty mają statusy:

  • nowa - nowa rozpoczęta płatność
  • powodzenie - płatność została przeprowadzona prawidłowo
  • niepowodzenie - płatność nie została ukończona, lub została przerwana.

 

W przypadku dokonanych wpłat, istnieje mozliwość przeglądania składników koszyka po rozwinięciu danej płatności. Dotyczy to wyłącznie płatności dokonanych przez portal, a podgląd jest możliwy wyłącznie po uprzednim przejściu na stronę pośrednika płatności.

 

 


Ułatwienia dostępu: